Wednesday, April 8, 2009

运动

我喜欢运动。

乒乓,羽毛球,网球,跑步,游泳都是我所爱的运动。

小时候,姐姐是羽毛球州手,哥哥是乒乓球州手。我也因从小接触而学到一招半式。

中学毕业后,到狮城求学。因为狮城人多打网球和壁球,我也从友人处学了一招半式。

就业之后生活稍微忙碌,因此就弃球而选跑步。多年下来,也就养成每周跑步的习惯。

成家当了老爸后,因为两个小瓜喜爱游泳,我也常到泳池游个痛快。

运动流汗之后,身心松卸,精神百倍,也可继续我们的生命之途。

不管多忙,让我们忙里偷私闲,一起抽空做运动吧。



2 comments:

  1. My knees has started giving problem already! Yours are still good huh.....really envy you

    ReplyDelete
  2. I also have so many friends and collegues with knee cap problem after years of excessive long distance jogging. I have cut down jogging now and do more swimming.

    ReplyDelete

您的留言,让此部落格活色生香。。。。
Your comment will brighten up the blog here....

Life's Sayings

In three words I can sum up everything I've learned about life, it goes on. (Robert Frost)

We make a living by what we get. We make a life by what we give. (Winston Churchill)